lördag 2 januari 2010

Nytt år, ny blogg!

Jag trodde aldrig att jag skulle skapa en blogg, men nu har jag visst gjort det. Det ska bli spännande att se om jag fastnar i bloggträsket som så många andra! :)

Lite kort om mig då.

Jag är 27 år gammal och bor utanför Stockholm tillsammans med en sambo och två katter. Jag jobbar som systemutvecklare på ett litet företag i Solna, sedan 10 månader tillbaka. För närvarande blir det mycket webb-programmering, även om jag är anställd som javaprogrammerare.

Jag tycker mycket om att sticka, men har svårt att få klart några större projekt eftersom att det alltid är mer intressant att påbörja nya, men det senaste året har jag iallafall fått klart ett par sjalar och några mindre stickningar!

I stickkorgen ligger för närvarande massor med påbörjade projekt, mest ensamma vantar och ett par - tre tröjor, men även diverse annat!

Jag ska se om jag kan lägga upp några bilder på sådant jag avslutat innan jag skapade denna blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar