fredag 19 november 2010

Hemlispaket

Jag har ju inte lagt upp några bilder på mitt första hemlispaket ännu, så jag tänkte passa på att lägga upp bilder från båda paketen samtidigt!

Det första paketet innehöll i några korta minuter även en kaka mörk choklad men den försvann ner i min mage illa kvickt!

Paket nummer två hade Felixtema och innehöll en jättefin virkad kanin och en sherifftröja i storlek 62 som han nog kommer att kunna ha innan vi vet ordet av! Jag önskar att jag också gillade att virka, för det finns så många otroligt fina mjukisdjur att göra. Men nu får han ju ett, trots att han har en mamma som inte virkar! Perfekt!

Dessutom innehöll paketet ett tweedgarn av lammull och silke som jag klämmer och klappar på hela tiden för att komma på det perfekta mönstret! Nån slags halsduk blir det nog iallafall. Jag ser verkligen fram emot att sticka i detta garn! Härligt när man får nånting så oväntat men ändå så perfekt!

Tack snälla hemlis! Felix ligger och gurglar i mitt knä, så jag tolkar det som att han också tackar för sina fina presenter! :)

1 kommentar:

  1. Hej !

    Kul att du vill vara med i tävlingen och grattis till bebisen!

    Åsa

    SvaraRadera